PASI SIMPLI PENTRU O NUNTĂ DE SUCCES

PASI SIMPLI PENTRU O NUNTĂ DE SUCCES

posted in: Fără categorie | 0

Se spune ca, la o nunta, mirii sunt cei care se distreaza cel mai putin. Noi nu credem ca este asa. Daca te organizezi bine, din timp, in ziua nuntii nu-ti ramane decat sa te bucuri de fiecare clipa !
Iti punem la dispozitie acesta revista ajutatoare, in care sa va notati fiecare detaliu al nuntii voastre. Asa veti avea o evidenta clara a lucrurilor realizate si a celor care au mai ramas de realizat. Ne-am gandit sa va ajutam putin si cu etapele organizarii unei nunti in care bineinteles cele mai multe sfaturi sunt pentru ea 🙂

Prima provocare este sa gasesti restaurantul ideal. In alegerea locatiei de nunta e nevoie sa sti numarul aproximativ de invitati. Sunt sali de nunta in Targu Mures care pot gazdui si 800 de invitati si aceste poate nu vor arata atat de bine daca nunta ta are doar 150-200 de invitati. Ca si videograf de nunta am umblat peste tot in tara si pot spune ca noi in judetul Mures avem multe sali calitative din care se poate alege. O enumerare a salilor principale de nunti in Targu Mures, ar fi: Gallery Wedding Garden, Centrul de evenimente RAB, Boema ( 2 sali ), Emerald ( 4 sali ), Europa Ball Room, The Island. Toate aceste locatii ofera servicii de top si vor contribui la povestea unica a nuntii voastre.

  1. Apeleaza la un fotograf si un videograf profesionist!
    Motivele sunt nenumarate, dar gandeste-te la acesta: ai investit atat de mult in nunta ta (rochie, flori, invitatii, marturii, pantofi, verighete, formatie, limuzina, restaurant, emotii, etc.) – Un fotograf, respect videograf profesionist stiu sa surprinda cu adevarat toate aceste detalii, sa le puna intr-o lumina buna si stiu sa se descurce in orice situatie neprevazuta. Investesti atata timp, emotii, bani si vise in aceasta zi incat ar fi pacat ca amintirile traite prin fotografii si filmare sa nu fie una de ce-a mai buna calitate si pe placul tau.

3. Nu uita de DJ sau de formatia care-ti va canta. In ultimul timp, multe cupluri renunta la contractarea unui band de muzicieni si prefera serviciile unui DJ care sa puna melodiile preferate de cuplu si de meseni. Centrul de Evenimente RAB dispune de o scena incapatoare, care sa faciliteze amplasarea pupitrul Dj-ului / formatiei si ca acesta din urma sa detina tot „arsenalul” tehnic de care are nevoie. Stabileste o intalnire cu DJ-ul si da-i o lista cu stilurile de muzica, iar in cazul formatiei discuta despre melodiile preferate si despre cum iti imaginezi tu aceasta parte.


4.In organizarea si respecatrea programului cu siguranță veți avea nevoie de un Maestru de Ceremonii (sau cineva care sa coordoneze momentele nuntii). El este legătura dintre voi și prestatorii nunții (foto, video, DJ) si impreuna cu persoana desemnată din cadrul restaurantului se vor asigura să nu aveți nici o grijă și să se ocupe de toate detaliile programului.

5 Alege biserica la care vrei sa faceti nunta si gaseste-ti timp pentru a vorbi cu preotul cat mai devreme. Intreaba despre detalii precum durata slujbei, cati preoti asista la ceremonie, daca exista cor si, la final, costul serviciului. Stabilește ora de începere a slujbei astfel încăt să fie cata cu cel puțin o oră înainte de a trebui să ajungeți la restaurant (veți avea nevoie de acest timp pentru ședința foto/video )

  1. În primele zile de la inceput de an se fac rezervările si programările pentru starea civilă. Dacă doriți ca starea civilă să aibă loc în aceeași zi cu nunta și să alegeși ora care se potrivește programului dumneavoastră, vă sfătuim să nu omiteți acest aspect. MC-ul ales vă poate ajuta cu aceste programări și detalii.

7 Acum ca stii data, locatia restaurantului si biserica unde se tine cununia religioasa este timpul sa alegi invitatiile si sa le distribui. Cu cat cei dragi stiu din timp, cu atat le vei oferi sansa sa vina la nunta ta și să o include în agenda lor de evenimente. Nu uita ca inainte cu cateva luni de nuntă să le ceri telefonic confirmarea prezenței. Este necesar pentru estima corect numărul de persoane prezente la nuntă.

8 Contracteaza o firma de decoratiuni care sa se ocupe de amenajarea salii. Gandeste-te ce combinatie de culori preferi, pentru ca acestea vor fi culorile nuntii tale, in jurur carora se va invarti intreaga cromatica a decoratiunilor. In ceea ce priveste decorarea locatiei, opteaza pentru ceva simplu, dar de efect. Alege flori care te reprezinta si te inspira ! Nu uita de marturii, buchetul nașei, buchetele domnișoarelor de onoare și florile din pieptul mesenilor, detalii mici, insa extrem de importante!

9. Cu aproximativ 6-10 luni inaintea nuntii trebuie sa incepi alcatuirea trusoului. Rochia este piesa de bază din ținută, toate celelalte accesorii alegandu-se in funcție de aceasta. Așadar: pantofii – trebuie sa fie cei mai frumosi si confortabili, grea misiune, dar trebuie sa reusesti, pentru ca vei sta incaltata cu ei mai mult de 12 ore. Alegerea accesoriilor se face in functie de modelul rochiei. Daca ai un model de rochie complex, brodat pe corset, alege un minimum de accesorii, o pereche de cercei fiind suficienta. Daca rochia este simpla, atunci poti opta pentru un colier si o pereche de cercei care sa completeze tinuta.


10 Acum ca tu esti gata, trebuie sa te ocupi si de viitorul sot! Hotarati impreuna ce tip de costum va purta, daca vrea unul de ceremonie realizat din trei piese, cu papion sau lavaliera. Sunt detalii pe care barbatii pun foarte mult pret si au nevoie, de cele mai multe ori, de ajutorul si indrumarea noastra. Să nu uitați să adăugați un mic element sau pată de culoare care sa fie asortată cu buchetul miresei sau cromatica aleasă pentru nuntă.


9. Nu uita de domnisoara / domnisoarele de onoare. Sfatuiti-va impreuna ce ar trebui sa imbrace, alegeti modelul de rochie si culoarea acesteia. Pentru a se diferenția de restul invitatelor hotărâți dacă vor avea aceeași culoare la rochii, buchete sau brațări din flori.


10. Cu 3-6 luni inainte d enunta, nu uita de tort, lumanarile de cununie, acte si analize pentru starea civila.

Relaxeaza-te! Vei vedea ca lucrurile se vor desfasura firesc si toata lumea va „complota” pentru ca nunta voastra sa fie perfecta.

Leave a Reply