Filmarea de nunta si eveniment
Este firesc, ca dupa cel putin 10-15 ani, de cand se fac filmari la nunti, sa fim obisnuiti, sa desconsideram aceasta filmare, catalogand-o ca fiind clasica, plictisitoare, lunga, fara dinamica, fara calitate, care te face ‘’sa adormi’’ daca mai trebuie sa te uiti a 2-a oara. Eu incerc si consider ca reusesc sa schimb aceasta perceptie despre filmarea de nunta, avand un stil cinematic, cu dispozitive si camera, ce imi permite sa captez atentia asupra detaliilor, iar miscarile dinamice sa ofere la fiecare secunda o imagine noua, placuta de privit si urmarit. In ultimii ani s-au produs schimbari majore in acest domeniu si s-a revolutionat filmarea de eveniment prin posibilitatea de a se filma cu aparate DSLR. Va indemn sa cereti si sa vizualizati integral o nunta pentru a vedea diferentele (fata de filmarea cu camere clasice).
Filmari Corporate

In ultimii ani reclama video are un impact si o valoare din ce in ce mai mare.
Facebook, Youtube, Google si toate platformele foarte accesate de posibilii dumneavoastra clienti, ar putea reprezenta locul ideal in care sa investiti pentru a va promova afacerea/activitatea. Un studiu a aratat ca omul percepe si retine cu 70% mai multa informatie daca priveste imagini video, decat daca citeste un simplu text. Reclama pe Facebook/Google este ieftina si de foarte mare success in promovare. Un clip despre firma dumneavoastra incarcat pe Youtube are sanse mult mai mari de a ajunge in primele pozitii in cautarile pe Google (in urma numarului mare de vizualizari). Reclama pe Facebook, Google – ne permite sa selectam orasul in care dorim sa ne promovam, varsta persoanelor care sa vizualizele reclama postata, si multe alte detalii care ne conduc la publicul tinta.
Un clip video realizat la calitate DSLR, cu aparataura utilizata in productia publicitara v-a transmite ca sunteti o firma serioasa, care apreciaza calitatea si ofera servicii sau produse de top.